între timp

Ultima lună a fost mai mult decât încărcată pentru mine, în special pentru că am schimbat locul de muncă. Radical. Cu alte cuvinte, am trecut de la statica muncă de birou la cea de vânzări de vinuri, cu degustarea inclusă. Pot să spun ca această schimbare este una dintre cele mai mari provocări pe care m-am decis să le accept şi doar timpul îmi va demonstra dacă am fost sau nu inspirată. Plănuiam câteva postări, în special review-uri, însă noul program de lucru a necesitat o adaptare mai lungă decât am preconizat, motiv pentru care am ales să comprim mai multe subiecte într-unul singur.

De când nu ne-am mai “văzut”, am reuşit să citesc două cărţi din interminabila listă: Namaste (un roman de aventuri spirituale in Nepal)Sega şi SupravieţuitorChuck Palahniuk.

 Nu pot să spun care din ele mi-a plăcut mai mult, dar m-am bucurat să descopăr aceşti doi autori. Ambele cărţi sunt lecturi uşoare şi amuzante, pentru cine gustă şi umor negru – în special la Palahniuk- . Prima carte, aşa cum spune şi titlul, este despre călătoria autorului Sega în Nepal şi învăţăturile cu care acesta s-a ales din experienţă. Eu nu am devenit mai spirituală după această lectură însă am râs copios pe parcurs, aşa că tot pot spune că sunt câştigată.

Despre produsele la care am vrut să fac un review o să vorbesc pe scurt. Mi-am îmbogăţit colecţia de cosmetice cu două comenzi de la Melkior si Kiko. De la ambele firme cunoşteam doar ojele aşa că de data asta am mers puţin mai departe.

Am testat mascara extra volume de la Melkior şi pot spune că mi-am descoperit produsul preferat pentru gene. Rimelul conferă volum, aşa cum promite, iar culoarea este intensă şi nu curge nici dacă plângi. Vă zic eu ;).

 Fardul de pleoape de la ei, denumit Diaphane, este mulţumitor dar nu pot spune că sunt chiar impresionată. Ca şi nuanţă corespunde cu ce am văzut pe site însă nu sunt chiar încântată de textura fardului. Nu cred ca aş mai comanda şi a doua oară. Ojele de la Kiko le cunosc de ceva vreme şi sunt mai mult decat îndrăgostită de ele, le găsesc ireproşabile din toate punctele de vedere. Nu am decât cuvinte de laudă la adresa lor şi le recomand oricărei femei care are (ca şi mine) o pasiune pentru oje. Fiind prima dată când am făcut comandă la ei (la altceva decât lac de unghii), nu m-am aventurat în a-mi lua prea multe produse de make up şi rău am facut. După îndelungi căutări mi-am găsit tuşul perfect.

 Este tip cariocă, foarte uşor de aplicat, de o rezistenţă şi o intensitate cum eu până acum nu am mai întâlnit. Îi dau nota 10+ fără nici un fel de ezitare. De la Kiko am mai comandat şi un creion kajal (foarte bun, dar care necesită atenţie când îl ascuţi) şi un mascara de volum bun, dar care nu poate fi comparat cu Melkior. Din întreaga comandă Kiko nu am apucat să testez tot, motiv pentru care las pentru altă dată restul produselor.

 Am lăsat pe final cuvintele despre cursa cu obstacole Brasov Heroes, eveniment despre care am scris in alt post. S-a întâmplat chiar zilele trecute şi a fost o experienţă care m-a încărcat de energie pozitivă. Sigur, să alergi dupa 4 ore de somn nu este chiar o situaţie de dorit dar uite că eu am reuşit şi sunt chiar mândră de asta. Duminica ce tocmai a trecut m-am prezentat frumos la start şi am alergat pentru cauza susţinută de mine pe cursa scurtă. Ştiu că 4 km sună (şi este) puţin dar după ce nu ai făcut mişcare deloc în ultima lună şi mai eşti şi obosit poţi întâmpina anumite dificultăţi (cum ar fi cele de respiraţie, în cazul meu). Despre clasament nu are sens să amintesc, că “important e să participi” însă e suficient să spun că nu am fost chiar printre ultimii eroi ci undeva pe la mijloc. Ceea ce pentru aşteptările mele a fost mai mult decât bine. Anul următor o să am grijă să fiu mai pregătită şi să aleg cursa lungă. 😀

Şi că tot am vorbit de alergat, chiar acum o să fug spre serviciu.

 

Cu zâmbet,

Mara

Leave a comment