am un colier nou. și e delicios

IMG_6613 La ce te gandești când te uiți prima dată la colierul meu?

Când am ajuns pe pagina Facebook Le Bebe m-am pierdut în culorile vesele ale colierelor dibăcite cu talent. În aceeași măsură am fost fascinată și am decis că nu îmi poate lipsi din colecție așa ceva. Cu puțin noroc, am prins și o promoție care oferea discount 50%, așa că nu am stat pe gânduri.

Încântarea a fost și mai mare în momentul în care l-am luat în mână, pentru că este foarte moale și fin. Eu una am asociat “mărgelele” cu niște marshmallows 😛 , aproape că îți vine să le muști. Sau cu niște jucării. De altfel cred că acest colier are și efecte antistres, nu doar din punct de vedere cromatic cât și pentru că te poți juca cu el (în timp ce raspunzi la un mail pompos). Deși îl vizualizam ca accesoriu la o camașă albă, până la urmă am optat pentru una magenta deoarece mi s-a părut o combinație și mai reusită. Tu cum l-ai fi purtat in locul meu?

In magazinul online Le Bebe găsești și alte variante de coliere, nicidecum mai puțin fascinante decât acesta, ci doar cu alte forme și combinații de culori.

Cu zâmbet,

Mara

One thought on “am un colier nou. și e delicios

  1. Mie imi place super mult camasa ta :))
    Dar ca sa iti raspund la intrebare, eu probabil l-as fi purtat cu o camasa alba si o pereche de pantaloni verzi, in exact nuanta de pe una din margele 🙂 Pantalonii ii am deja, imi mai trebuie camasa si colierul 😀

    Like

Leave a comment